Bryllupssjal færdigt :-)

Så blev mit bryllpssjal endelig færdigt! – Og jeg er ganske tilfreds :-) -ja jeg er faktisk yderst tilfreds :-D

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJa det blev faktisk ret stort i sin udstrakte form. Og hold da op hvor kommer mønsteret til sin ret! Det er helt igennem fantastisk at se ens arbejde folde sig ud og jeg blev da vildt imponeret over mig selv da jeg endelig kunne se det færdige resultat. Jeg var noget imponeret over at jeg rent faktisk kan strikke noget så flot!

De bogstavs måtter jeg har købt skal man lige være forsigtig med at spænde for hårdt op på for det begynder at bøje lidt, men det går. Tror måske jeg på et tidspunkt skal finde en anden løsning, men de blocking mats jeg har set der er een stor plade har jeg indtil videre kun set i USA… og det kan blive en dyr affære…

Tilbage til mit skønne bryllupssjal… Jeg glæder mig helt enormt til at have det på til mit bryllup og det er let som en sky og blødt som det blødeste kashmir… Lige som jeg havde drømt om :-)

IMG_4734

Så må vi se om der snart kan blive produceret et til veninden… Og de andre projekter de er også kommet lidt længere, men der er lang vej endnu.

 

– tanten :-)

One thought on “Bryllupssjal færdigt :-)

Skriv et svar

