Den Grønne Frakke…

Hvor er det dog fantastisk at strikke denne grønne frakke! Pind 7 og dobbelt tråd så går det bare derud af…

Men der er da udfordringer! Det er første gang jeg strikker snoninger  og første gang jeg laver bobler. Det er nu ikke så slemt når man bare ved hvordan man skal gøre ;) Men syntes faktisk det bliver et ok første snonings-projekt.

Start på ryggen

Start på ryggen

Lidt mere af ryggen

Ryggen som jeg valgte at starte med er lige det korteste efter min smag men hele frakken skal block’es, såååå mon ikke det bliver fint når den er færdig. Jeg var meget i tvivl om der var garn nok, hvorfor jeg valgte at starte med ryggen, men der er vist rigeligt, -pyha når man nu har købt håndfarvet garn fra Tyskland.

2 thoughts on “Den Grønne Frakke…

Skriv et svar

